Dmitrij felnégyelése
2015. október 05. írta: Bern Andrea

Dmitrij felnégyelése

borscs_2.jpg
"Háromba vágtad, édes jó Lajosom?" "Nem, négybe. Négy egyforma darabba." - motoszkált a fejemben a mondat, vasárnap reggel hét órakor, amikor Dmitrij bekopogott az ajtómon, és bocsánatkérően mosolyogva közölte, hogy negyvenedik születésnapja van. Ami azt jelenti, hogy meg szeretné hívni ebédre a társaságot. Borscsra természetesen, mert az az igazi étel. Tehát  borscsot akar főzni. Csakhogy nem tud. A felesége igen, de a felesége most otthon van Donyeckben. Viszont én is biztos tudok, mert hasonlítok a feleségére. Dmitrij praktikus képletekben gondolkodó fejében a nő az, aki tud Borscsot főzni. Értettem én, de ez így egy kicsit túl sok információ volt  korareggelén a hetem egyetlen, gondolatban sokszor körbesímogatott szabadnapjának,  amin képzeletben Cardifftól kezdve Southamptonig mindenhol jártam már. Ebédre ott volt a borscs húsz emberre. Miközben Dmitrij hálásan feszített az asztalfőn, és azt ismételgette, hogy a felesége főztjének épp ilyen íze van, én titokban kiosontam az oldalajtón. Egyenesen Windsor felé. Szeretném azt írni, hogy annyira dühösen, hogy a mókusok menekültek a lépteim elől, de ez  nem igaz. Rám se hederítettek - vadgeszetnyét nyamnyogtak dudorodó hassal. Én meg valószínűleg mosolyogtam közben.

A bejegyzés trackback címe:

https://sosemvoltmesek.blog.hu/api/trackback/id/tr227895760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása